Marketing vacatures Arcadia

Ben jij een Content Marketeer of Social Media Marketeer? Lees dan gauw verder want dan zijn wij op zoek naar jou! We hebben namelijk twee vacatures open staan binnen het kernteam van Arcadia.Content Marketeer voor 24-32 uur per week Arcadia…

14 oktober 2024

Ben jij een Content Marketeer of Social Media Marketeer? Lees dan gauw verder want dan zijn wij op zoek naar jou! We hebben namelijk twee vacatures open staan binnen het kernteam van Arcadia.

Content Marketeer voor 24-32 uur per week

Arcadia is een internationale cultuurtriënnale die plaatsvindt in Fryslân. De eerste editie in 2022 duurde 100 dagen en leverde ruim 800.000 bezoeken op. Duizenden deelnemers werkten mee aan de bijna 200 artistieke projecten, waaronder het wandelende bos Bosk. 

Om de ambities van Arcadia voor de komende jaren te realiseren, zijn wij op zoek naar een creatieve marketeer die uitvoering geeft aan marketingstrategie en daarin de verbinding weet te leggen met  kunst en cultuur. Je legt verantwoording af  aan de marketing manager.

Dit ga je doen  

  • Het opzetten en uitvoeren van project campagnes
  • Het schrijven van nieuwsbrieven en artikelen
  • Het beheren van de website
  • Ophalen van verhalen uit het veld en vertalen naar content voor de verschillende kanalen

In je rol als marketeer vorm je samen met de online marketeer, de marketing coördinator en de marketingmanager het kernteam van Arcadia. Richting de 100-dagen van Arcadia 2025 wordt het team uitgebreid, zodat er voor jou ook volop kansen zijn om je te ontwikkelen. 

Dit breng je mee

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau. 
  • Je bent creatief.
  • Je bent pro actief.
  • Je bent communicatief vaardig en sterk in tekst.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal vloeiend, Fries is een pré.
  • Je hebt ervaring in of sterke affiniteit met de culturele sector en bent maatschappelijk betrokken..

Van samenwerken met verschillende mensen krijg jij energie. Dankzij jouw creativiteit en je hands-on mentaliteit krijg jij het werk gedaan. Je geniet ervan om je creativiteit in te zetten zodat we nog meer impact kunnen maken met onze projecten. Je bent een echte doener, neemt initiatief en deinst niet terug voor een beetje werkdruk wanneer we tijdens 100-dagen gaan pieken. 

Dit krijg je ervoor terug

  • Freelance of een tijdelijk dienstverband met een marktconform salaris passend bij de verantwoordelijkheden van de functie, jouw leeftijd en werkervaring. Een uitdagende opdracht waarin je veel leert en jezelf kunt ontwikkelen. 
  • Vergeten dat je aan het werk bent, omdat je met een groep heel diverse kunstprofessionals bouwt aan een mooi en zinvol programma, waar honderdduizenden mensen van genieten.
  • Elke dinsdag een een vers bereide teamlunch.

Reageren

Word je enthousiast om jouw steen bij te dragen? Herken je in het profiel van de marketeer die wij zoeken? Dan ontvangen we graag je sollicitatie! Stuur je motivatie (max. 400 woorden) en CV voor 25 oktober naar info@arcadia.frl  t.a.v. Ingrid Kremer.

Over de organisatie

In 2018 was Leeuwarden-Fryslân een jaar lang European Capital of Culture. De organisatie die deze titel naar Fryslân haalde en een onvergetelijk jaar realiseerde, is nu verantwoordelijk voor cultuur triënnale Arcadia.

Arcadia ademt dwars door alle lagen van cultureel Fryslân heen. In 2022 maakten we een programma over goed voorouderschap. Hoe geven de samenleving en aarde door aan toekomstige generaties? Door daarbij zoveel mogelijk mensen te betrekken en een stem te geven, ontstond een rijk en gelaagd programma. 

Maatschappelijke organisaties, kennisinstellingen, de culturele sector, het bedrijfsleven, de overheid – ze maken deel uit van de voedingsbodem die ten grondslag ligt aan Arcadia. Kunst en cultuur zetten we in om verbonden te vormen en gemeenschappen te verbinden. Samen werken we aan een sociale en duurzame regio voor de generaties die na ons komen. 

Ga voor meer informatie naar www.arcadia.frl

We onderschrijven onder meer de Code Culturele Diversiteit en vinden het belangrijk dat de organisatie een afspiegeling is van de maatschappij. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar de kandidaat die de diversiteit binnen het team versterkt.

Social media marketeer voor 8-16 uur per week

Arcadia is een internationale cultuurtriënnale die plaatsvindt in Fryslân. De eerste editie in 2022 duurde 100 dagen en leverde ruim 800.000 bezoeken op. Duizenden deelnemers werkten mee aan de bijna 200 artistieke projecten, waaronder het wandelende bos Bosk. 

Om de ambities van Arcadia voor de komende jaren te realiseren, zijn wij op zoek naar een social media marketeer met sterke affiniteit met kunst en cultuur. Je legt verantwoording af aan de marketing manager.

Dit ga je doen  

  • Het verder brengen, bijhouden en uitvoeren van het contentplan voor social media
  • Het opzetten van kleine online paid campagnes
  • Opzetten en onderhouden van TikTok-kanaal

In je rol als social media marketeer vorm je samen met de content marketeer, de marketing coördinator en de marketingmanager het kernteam van Arcadia. Richting de 100-dagen van Arcadia 2025 wordt het team uitgebreid, zodat er voor jou ook volop kansen zijn om je te ontwikkelen. 

Dit breng je mee

  • Je bent creatief.
  • Je hebt ervaring met community building via TikTok
  • Je bent een echte teamplayer.
  • Je bent communicatief vaardig
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal vloeiend, Fries is een pré.
  • Je hebt ervaring in of sterke affiniteit met de culturele sector en bent maatschappelijk betrokken..

Je geniet ervan om samen te werken met verschillende mensen zodat we nog meer impact kunnen maken met onze projecten. Je bent goed in plannen en weet precies wat er nodig is om jongeren te betrekken via online kanalen. 

Dit krijg je ervoor terug

  • Freelance of een tijdelijk dienstverband met een marktconform salaris passend bij de verantwoordelijkheden van de functie, jouw leeftijd en werkervaring. 
  • Vergeten dat je aan het werk bent, omdat je met een groep heel diverse kunstprofessionals bouwt aan een mooi en zinvol programma, waar honderdduizenden mensen van genieten.
  • Elke dinsdag een vers bereide teamlunch

Reageren

Word je enthousiast om jouw steen bij te dragen? Herken je in het profiel van de marketeer die wij zoeken? Dan ontvangen we graag je sollicitatie! Stuur je motivatie (max. 400 woorden) en CV voor 25 oktober naar info@arcadia.frl  t.a.v. Ingrid Kremer.

Over de organisatie

In 2018 was Leeuwarden-Fryslân een jaar lang European Capital of Culture. De organisatie die deze titel naar Fryslân haalde en een onvergetelijk jaar realiseerde, is nu verantwoordelijk voor cultuur triënnale Arcadia.

Arcadia ademt dwars door alle lagen van cultureel Fryslân heen. In 2022 maakten we een programma over goed voorouderschap. Hoe geven de samenleving en aarde door aan toekomstige generaties? Door daarbij zoveel mogelijk mensen te betrekken en een stem te geven, ontstond een rijk en gelaagd programma. 

Maatschappelijke organisaties, kennisinstellingen, de culturele sector, het bedrijfsleven, de overheid – ze maken deel uit van de voedingsbodem die ten grondslag ligt aan Arcadia. Kunst en cultuur zetten we in om verbonden te vormen en gemeenschappen te verbinden. Samen werken we aan een sociale en duurzame regio voor de generaties die na ons komen. 

Ga voor meer informatie naar www.arcadia.frl

We onderschrijven onder meer de Code Culturele Diversiteit en vinden het belangrijk dat de organisatie een afspiegeling is van de maatschappij. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar de kandidaat die de diversiteit binnen het team versterkt. 

Andere berichten deze week

Hoofdpartner Arcadia