Arcadia 2022 zit erop.

Kom werken bij Arcadia

24 november 2022
Kom werken bij Arcadia

Arcadia is een internationale kunst- en cultuurmanifestatie die in 2022 haar eerste triënnale organiseerde. De organisatie achter Arcadia is dezelfde stichting die in 2018 het programma rondom  Leeuwarden & Fryslân de Culturele Hoofdstad van Europa 2018 van de grond tilde en uitvoerde (stichting LF2018-LF2028). Arcadia is een onafhankelijke beweging die gelooft in de kracht van de Mienskip. Samen met onder meer kunstenaars, cultuurmakers, denkers, bezoekers en bewoners zoeken en ontwikkelen we als gemeenschap nieuwe perspectieven op de uitdagingen van deze tijd. We bouwen 1000 dagen aan een kunst- en cultuurprogramma van 100 dagen, de eerstvolgende in de zomer van 2025, met ook in de jaren 2023 en 2024 klein programma als opmaat naar de eerstvolgende triënnale. 

 
Om dit te kunnen realiseren zoekt Arcadia een enthousiaste, gedreven, creatieve en ervaren 

Office manager (m/v) voor 24-32 uur per week

Functie omschrijving: 

Je bent een echte regelaar en je vindt het fijn om concreet resultaat van je werk te zien. Je bent organisatorisch sterk en je vindt het leuk om mensen te ondersteunen en ze met elkaar te verbindenKwaliteit staat bij jou, in alles wat je doet, voorop. Je kunt goed luisteren en hoort daarom juist ook de vraag achter de vraag of het probleem achter een klacht. Tot slot kun jij goed inschatten wat prioriteit heeft en wat minder. 

Je ondersteunt directie en managementteam bij diverse secretariële en organisatorische taken. Als eerste aanspreekpunt van de organisatie beheer je de uitgaande en inkomende correspondentie en verzorg je bijvoorbeeld reis- en hotelreserveringen voor collega’s en bezoekende gasten en notuleer je onder meer de vergaderingen van RvT.  Je ziet de kantoren als jouw domein en bent daarin verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van de interne inventaris, de kantoor uitstraling en de werkprocessen/systemen. Je initieert nieuwe projecten om onze werkplekken en daarmee het leven van al je collega’s nog beter te maken. Daarnaast ontferm je je over de organisatie van ons onboarding programma voor nieuwe medewerkers, interne vergaderingen en (bedrijfsbrede) evenementen, zoals teamuitjes. 

De taken bestaan uit verschillende soorten werkzaamheden die enerzijds overwegend op kantoor voorkomen, en zowel beleidsmatig als uitvoerend zijn, maar anderzijds ook buiten kantoor plaats kunnen vinden. Alles afhankelijk van de rol die je jezelf daarin gaat geven.

Wat ga jij doen?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt bij ons op kantoor en zorgt ervoor dat bezoekers, relaties en collega’s goed geholpen worden;
  • Ook zorg je voor een prettige werkomgeving. Valt het je op dat het kantoor rommelig is? Is de koffie niet lekker? Jij fixt het – niet alleen door het zelf op te lossen, maar ook door anderen aan te spreken;
  • Wat betreft administratie houd jij je ook bezig met het verwerken van de post en de mailbox en ben je beheerder van al onze werksystemen zoals Google Drive en Monday, verzorg je notulen, maar lees je ook mee met uitgaande stukken; 
  • Je organiseert meetings, beheert de vergaderzalen en boekt reizen voor jouw collega’s en evt. gasten;;
  • Tevens organiseer je evenementen voor collega’s en relaties: van een teamuitje, tot aan een netwerkevent voor alle partners;
  • Ook belangrijk: dat we alles in huis hebben wat nodig is – van printpapier tot biertjes voor de vrijdagmiddag;
  • Zo zorg je ervoor dat Arcadia functioneert als een goed geoliede machine!

Functie eisen: 

Minimaal MBO+ of HBO werk- en denkniveau. Goede communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Actieve beheersing van de Friese taal is een pré.Flexibel inzetbaar en bij voorkeur enkele jaren relevante werkervaring, maar een positieve instelling en bereidheid te leren zijn minstens zo belangrijk.

Wat bieden wij: 

  • Een marktconform salaris passend bij de verantwoordelijkheden van de functie, jouw leeftijd en werkervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • In eerste instantie een dienstverband van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Ingangsdatum: in overleg, voorkeur zo snel mogelijk.

Sollicitatie procedure:

Herken jij jezelf hierin? Dan zien we graag je sollicitatie! Sollicitatiebrieven voorzien van een motivatie (max. 400 woorden) en cv kunnen tot en met maandag 8 januari 2023 gemaild worden naar info@LF2028.eu t.a.v. Lisanne Sieburgh.  Kandidaten worden uitgenodigd voor een eerste gesprek op donderdag 26 januari. Op donderdag 9 februari vindt een eventuele tweede ronde plaats. Aanvang van de werkzaamheden is zo spoedig mogelijk of in overleg. Gesprekken vinden, indien mogelijk, live plaats In Leeuwarden. 

Voor meer informatie kun je mailen naar bovengenoemd mailadres, wederom t.a.v. Lisanne Sieburgh.

Andere berichten deze week

Hoofdpartners Arcadia